گر بدون پیش داوری، فطرت انسان را در نظر بگیریم، می بینیم نزد انسان، کتک زدن همان قدر طبیعی است

خرید بک لینک
اگر بدون پیش داوری، فطرت انسان را در نظر بگیریم، می بینیم نزد انسان، کتک زدن همان قدر طبیعی است که گاز گرفتن نزد حیوانات درنده و شاخ زدن نزد شاخداران. باید گفت که انسان حیوانی کتک زن است. از این رو وقتی گاهی می شنویم که کسی دیگری را گاز گرفته است، بر آشفته می شویم، اما اگر بشنویم، کتک زده یا کتک خورده اند، برایمان امری طبیعی است و به آسانی پیش می آید. بدیهی است که انسان های فرهیخته به رغبت از این کار پرهیز می کنند.
(آرتور شوپنهاور)

.........

ما را در سایت ...... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت: 22:06

صفحه بندی